Vprašanja

Kako naj oddam naročilo?

Najprej poiščite želene izdelke. Lahko jih najdete v kategorijah ali pa si pomagate z iskalnikom (sredina zgoraj). Pri izdelku kliknite na gumb V KOŠARICO. S tem klikom se košarica napolni z 1 kosom izbranega izdelka. Nakup nadaljujete tako, da izberete nov izdelek, ki ga s klikom na gumb V KOŠARICO enostavno dodate svojemu nakupu. Svoj nakup zaključite s klikom na gumb NA BLAGAJNO. Pokažejo se izdelki v košarici, kjer pregledate vaš nakup in po potrebi še popravite. Pod št. 2 v košarici so podatki naročnika (prijava), kjer vpišete svoje podatke. Pod št. 3 vpišete morebitne kupone in darilne bone, če jih imate. Pod št. 4 potrdite način dostave. Pod št. 5 izberete način plačila. Št. 6 je povzetek naročila.

Če imate v košarici že vse izdelke, greste na korak ZAKLJUČI NAROČILO, če pa želite še kaj dodati, lahko izberete gumb NADALJUJ Z NAKUPOVANJEM.

Po zaključku naročila boste na mail prejeli izpisano potrditev naročila. V kolikor na mail niste prejeli potrditve naročila, naročilo ni bilo uspešno oddano. Predlagamo, da nas v tem primeru kontaktirate na mail prodaja@twins-trade.si ali na telefonsko številko  070 432 068.

 

Kdaj prejmem naročeno blago, če ga naročim danes?

Vsa naročila, oddana do 13. ure, bodo pri vas v roku dveh delovnih dni. V kolikor bi se karkoli zalomilo ali bi zmanjkalo zaloge, vas obvestimo. 

 

Kako naj vem kdaj točno mi bodo dostavili paket?

Dostavo izdelkov vršimo preko dostavne službe GLS Slovenia.

Dostava naročenih izdelkov v naši spletni trgovini se izvede v najkrajšem možnem času in je odvisna od razpoložljivosti izdelkov. Naročeno blago bomo dostavili na naslov, ki ste navedli ob registraciji oz. nakupnem postopku. Priporočamo vam, da navedete naslov na katerem se nahajate v dopoldanskem času. Prav tako priporočamo, da napišete mobilno številko, na kateri ste dosegljivi v dopoldanskem času, saj vas bo kurir lahko poklical in se dogovoril z vami o načinu dostave.

V primeru, da ne želite, da vam izdelek dostavimo na vaš naslov pa si lahko na spletnem mestu GLS Slovenia izberete tudi GLS Paketno trgovino ali GLS Paketomat, kjer lahko paket prevzamete sami (poštno ležeče). V polje s podatki za dostavo je potrebno zgolj napisati vaše ime in priimek, ter naslov izbrane GLS Paketne trgovine ali GLS Paketomata.

Odkupnino paketa lahko GLS kurirju ob dostavi plačate z gotovino ali s kreditno / debetno kartico. V primeru, da boste svoje blago plačali s kartico, se vam bodo dodatno zaračunali stroški bančne provizije v vrednosti 1,13 % od zneska odkupnine, za katero vam bo GLS kurir izdal račun.

V primeru neuspešnega poskusa dostave vam bo GLS kurir pustil sporočilo o prispeli pošiljki. Na sporočilu je navedena številka paketa in telefonska številka GLS dostavne službe (01 500 11 90), ter njihov elektronski naslov ( info@gls-slovenia.com ). Na navedene kontaktne informacije se lahko obrnete in naročite ponovno dostavo paketa na vaš naslov ali pa se dogovorite, da vam paket dostavijo na drug naslov (kjer boste v času dostave dosegljivi). Po vaši želji se lahko z GLS Slovenia dogovorite tudi za dostavo paketa v vam najbližjo Paketno trgovino ali najbližji Paketomat, kjer lahko paket prevzamete sami.

Seznam Paketnih trgovin in Paketomatov se nahaja na spodnji povezavi: Lokacije Paketnih trgovin in Paketomatov

 

Kakšni so stroški pošiljanja?

Če naročite izdelke v skupni vrednosti 60,00€ ali več, vam stroške dostave v celoti plačamo mi. Če je naročilo manjše od 60€, so stroški dostave 4,89€.

 

Kako plačam paket?

Na voljo imate dve možnosti.:

Po predračunu, ko vam po prejemu naročila pošljemo predračun. Ko predračun plačate, vam odpošljemo naročeno blago.

Plačilo po povzetju, ko svoj paket lahko plačate poštarju/dostavljalcu z gotovino ali s plačilno kartico (BA Maestro, Visa, Visa Electron, MasterCard) 

Možnost plačila, ki vam najbolj ustreza, izberete ob zaključku nakupa. 

 

Ne vem, ali sem oddal/a naročilo? Kje lahko to preverim?

Po uspešno oddanem naročilu vam pošljemo povratni mail, da je vaše naročilo sprejeto, v njem boste prejeli številko naročila, seznam proizvodov, ki ste jih naročili in končno ceno vašega paketa. Preverite tudi pod promocije in vsiljeno pošto - včasih zajadra tudi tja.

 

Ne znam oddati naročila preko spleta. Lahko oddam naročilo preko maila ali telefona?

Ni problema, pišite nam na prodaja@twins-trade.si  ali nas pokličite na 070 432 068 in z veseljem vam bomo pomagali.

 

Dobil/a sem kodo. Kako jo uporabim?

Dodajte izdelke v košarico, nato na 3. koraku: Kode in kuponi v polje vpišete svojo promocijsko kodo ali kodo darilnega bona. Ne pozabite klikniti polja Potrdi. Na dnu naročila vidite znesek, ki se je odštel.

 

Koda ne deluje, kaj naj napravim?

Razlogov, da koda ne deluje je več. Najprej preverite, če ste kodo vpisali pravilno in kliknili Potrdi. Če se vam je izpisal napis Koda kupona ni veljavna, potem je mogoče koda že potekla. Velikokrat tudi kdo želi uporabiti kodo za izdelek, ki je že v akciji in zato koda ne deluje. Ker se popusti ne seštevajo, kode za popust ni mogoče  koristiti za izdelke, ki so že v akciji. Nekatere kode pa imajo tudi poseben pogoj (npr. minimalni znesek v košarici 15 eur) – preverite, če vaše naročilo ustreza vsem pogojem.

 

Paket sem si naročil/a na dom, vendar me v času dostave ni bilo doma. Kaj sedaj?

V primeru neuspešnega poskusa dostave vam bo GLS kurir pustil sporočilo o prispeli pošiljki. Na sporočilu je navedena številka paketa in telefonska številka GLS dostavne službe (01 500 11 90), ter njihov elektronski naslov ( info@gls-slovenia.com ). Na navedene kontaktne informacije se lahko obrnete in naročite ponovno dostavo paketa na vaš naslov ali pa se dogovorite, da vam paket dostavijo na drug naslov (kjer boste v času dostave dosegljivi). Po vaši želji se lahko z GLS Slovenia dogovorite tudi za dostavo paketa v vam najbližjo Paketno trgovino ali najbližji Paketomat, kjer lahko paket prevzamete sami.

Seznam Paketnih trgovin in Paketomatov se nahaja na spodnji povezavi: Lokacije Paketnih trgovin in Paketomatov

 

Minili so že 4 dnevi, od kar sem naročil/a svoj paket, pa ga še nisem dobila. Kje se je zalomilo?

Razlogov za to je lahko več. Najprej preverite, če ste uspešno oddali naročilo (imate potrditev na mailu). V kolikor ste označili plačilo po predračunu preverite, če ste poravnali znesek. V kolikor ni nič od tega, nas kontaktirajte na prodaja@twins-trade.si ali na telefonsko številko 070 432 068, da ugotovimo kje se je zalomilo.

 

Plačal/a sem preko UPN (po predračunu). Ali vam moram poslati potrdilo?

Potrdila nam ni treba poslati. V kolikor ste znesek poravnali tekom delovnega dneva do 13.ure, boste naročeno blago prejeli v roku 2 delovnih dni.

 

Ali lahko vrnem kupljeno blago?

Kot kupcu vam pripada pravica, da v 14 dneh po prevzemu vrnete kupljene proizvode. Vendar ste kot kupec dolžni nositi stroške, ki nastanejo pri vrnitvi proizvodov - poštnina.

Izdelek, ki ga vračate, mora biti nepoškodovan, zapakiran v originalno embalažo in vsemi priloženimi dodatki, v nespremenjeni količini in brez sledi uporabe. Paketu, ki ga vračate, obvezno priložite izpolnjen obrazec za vračilo izdelkov ter fotokopijo računa. Na obrazec poleg svojih podatkov vpišete tudi številko svojega tekočega računa, na katerega bomo, v roku 14 delovnih dni po prejemu vrnjenih izdelkov, nakazali kupnino, ali če je drugače dogovorjeno. Pri vračilu, menjavi ali reklamaciji izdelkov ne pozabite priložiti obrazca in fotokopije računa.

Strošek pošiljanja vrnjenega blaga krije pošiljatelj. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

Izdelek vrnite na naslov: Twins Trade, Marija Mojca Bohinec s.p., Hafnarjeva pot 8, 4000 Kranj. Nato nam pišite na prodaja@twins-trade.si ali nas pokličte na 070 432 068, da se dogovorimo glede vračila denarja.

Več glede vračil je navedeno tudi v Pogojih poslovanja.